آب و فاضلاب, فلاورجان

پایان عملیات لوله‌گذاری شبکه فاضلاب ۱۸ روستای فلاورجان

مدیرعامل شرکت و فاضلاب استان اصفهان خبرداد؛

پایان عملیات لوله‌گذاری شبکه فاضلاب ۱۸ روستای فلاورجان

اصفهان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از پایان عملیات لوله گذاری شبکه جمع آوری فاضلاب ۱۸ روستای منطقه فلاورجان خبرداد.

حسین اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با سرمایه گذاری بخش خصوصی به روش بیع متقابل ایجاد تأسیسات فاضلاب در روستاهای منطقه فلاورجان در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون با تکمیل عملیات لوله گذاری شبکه فاضلاب در این ۱۸ روستا، پس از احداث چهار باب ایستگاه پمپاژ فاضلاب، اهالی این روستا می‌توانند از خدمات شبکه فاضلاب بهره مند شوند.

وی افزود: در حال حاضر احداث یک باب ایستگاه پمپاژ برای ۱۱ روستا شامل روستاهای زفره، محمدیه، اردال، مهر انجان، نرگان، بجگرد، چم رود، لارگان، درچه عابد، کاویان و جیلاب ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که درصدد هستیم با تزریق اعتبارات فرآیند تکمیل این پروژه با سرعت بیشتری انجام گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه در منطقه فلاورجان ۶۶ روستا تحت پوشش آبفا قرار دارد، اظهار داشت: برای ۲۵ روستا در این منطقه ایجاد تأسیسات فاضلاب در دستورکار قرار گرفته است، به طوری که می‌توان گفت منطقه فلاورجان از معدود مناطق در کشور است که ایجاد تأسیسات فاضلاب در روستاهای آن عملیاتی شده است.

اکبریان افزود: با ایجاد تأسیسات فاضلاب در ۲۵ روستای منطقه فلاورجان، حدود ۴۲ هزار نفر از جمعیت منطقه، از خدمات شبکه فاضلاب بهره مند می‌شوند و هدف از اجرای این پروژه علاوه بر برخورداری مردم منطقه از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب، جایگزین کردن آب مصرفی در فرآیند تولید صنایع با پساب فاضلاب است.

 

کنبع: خبرگزاری مهر

خبر های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *